neděle 2. listopadu 2014

DOKONALÁ SOUTĚŽ


   Neslíbila jsem soutěž na podzimní prázdniny? Já vím #prokrastinace. Lepší pozdě než nikdy (vytváření obrázku a formuláře zabere víc času, než jsem si myslela).

The capital    Už uplynulo hodně pátků od doby, co blog Favour at Books oslavil 2.narozeniny a také hodně času od doby, kdy jsem mu mohla věnovat tolik času, kolik jsem jen chtěla. Jelikož ale samostatný článek chystám na příští týden, vrhneme se rovnou k soutěži.

   Samozřejmě, že tahle soutěž není bůhvíjak dokonalá, jen soutěžíme o sérii, jejíž každý díl začíná slůvkem DOKONALÝ. Myslím, že už každý ví, o čem mluvím. A teď už velice jednoduše: Ten kdo vyhraje, shrábne rovnou celou trilogii. Má to ale pár podmínek, protože víte, co se říká: Bez práce nejsou koláče. 


PRAVIDLA
- Soutěž je otevřena jen pro osoby s doručovací adresou v ČR, omlouvám se všem Slovákům, ale minule se to posílání na Slovensko trochu vymklo -

1. Soutěž trvá od 2.11. - 8.12.2014
2. Zúčastnit se můžete pouze jednou.
3. Povinné jsou jen první tři kolonky, zbývající jsou nepovinné a je jenom na Vás, zda je vyplníte. Když ano, dostanete za to plus body a v osudí soutěže tudíž budete vícekrát.
4. Vítěz bude jen jeden.
5. Vítěze budu losovat sama nějakou alternativní domácí verzí random.org.
6. Vítěze vyhlásím do týdne nebo do té doby, aby Vám knihy přišly ještě před Vánocemi.
7. Jelikož mám teď ve škole Psychologii, rozhodla jsem se sestavit soutěžní formulář ze samých záludných otázek.
8. Napsané to tam není, ale za každou zodpovězenou otázku máte (+1)


P.S. Kdyby něco nebylo jasné nebo by formulář nefungoval, hned se ozvěte v komentářích.



4 komentáře:

  1. Škoda. Neskutočne rada by som si túto sériu prečítala a mala na poličke. :/ Prajem veľa šťastia súťažiacim. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Danke za možnost soutěžit. :)) :3

    Nejoblíbenější postava? Really? -_-"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Česky prosím. :D Do vyhlášení napíšu proč, neboj. 3:)

      Vymazat

Děkuju za projevenou podporu nebo kritiku, obou si vážím.