úterý 21. srpna 2012

Recenze: Váhání

Vlkodlaci z Mercy Falls se vracejí. Teď, když se Grace a Sam našli, musí bojovat, aby mohli zůstat spolu. Pro Sama to znamená zúčtovat s minulostí, pro Grace vyhlížet budoucnost, která je čím dál nejistější. Do jejich příběhu však nečekaně zasáhne nový vlk jménem Cole, který bojuje se svými vnitřními démony a už navždy chce zůstat ve vlčí kůži. Sam si naopak stále nemůže zvyknout na svou lidskou podobu. Tolik se bojí, aby nepřišel o své nové štěstí s Grace. Jenomže netuší, že v Grace, uvnitř jejího těla, roste hrozba, která je může o jejich štěstí připravit... Bude láska dost silná na to, aby se poprala s osudem? Můžeme se vyhnout tomu, kým jsme?

Mrazení bylo úžasné, a přesně takové, myslím, že i lepší bylo Váhání...

Celou knihu se střídá vyprávění Grace, Sama, Isabel a Colea. Je to velmi příjemné zpestření. Dodává to knize na zajímavosti, protože víme, co cítí a jaké jsou jejich pocity. Celkově se mi postavy opravdu hodně líbily. Oblíbila jsem si hlavně Colea a Isabel.

Celkově příběh byl naprosto úžasný. Atmosféra byla nezapomenutelná a ke všemu ještě příběh Grace, konflikt Sama a poznávání Colea a Isabel. Autorka rozhodně vytvořila pěknou knížku. Pokrok oproti Mrazení je opravdu znát. Příběh je více promyšlený a řekla bych, že proměňování vlků je i více podloženo fakty. To, proč se proměňují, kdy a kde, to jak se na to snažili přijít bylo zajímavé a řekla bych, že i logické.

Obálka je samozřejmě nádherná. A nazelenalé písmo (v prvním díle namodralé) dává knize nový, svěží nádech jara. Oproti Mrazení nejsou v každé "kapitole" stupně Celsia, což mě ze začátku převapilo, ale došlo mi proč.

Takže tuhle knihu nemohu nic než doporučit. Opravdu si ji přečtěte, stojí za to, a proto dávám.

4,5/5
Ten půlbod si nechávám pro Splynutí...